fbpx

Zadzwoń: tel. 604 339 781

Najczęściej zadawane pytania


Urodziny do góry

  • Czy Rodzice mogą uczestniczyć w imprezie urodzinowej?
    Podczas imprezy urodzinowej dzieci zostają same pod opieką naszych animatorów. Z doświadczenia wiemy, że najlepiej się wówczas bawią. Animatorzy podczas urodzin będą robić zdjęcia dzieciom, które później Państwu zostaną wysłane.
  • Czy jest dodatkowa sala dla Rodziców?
    Nasze pomieszczenia są zaadaptowane do imprezy urodzinowej, niestety obecnie nie posiadamy dodatkowego pomieszczenia, w którym moglibyśmy zorganizować miejsce dla Rodziców.
  • Jak wygląda kwestia poczęstunku?
    Z wieloletniej pracy z dziećmi wiemy, że mają różne nawyki żywieniowe, inne potrawy/przekąski lubią, dlatego też umożliwiamy Rodzicom zorganizowanie poczęstunku według preferencji swoich i dzieci. Z naszej strony zapewniamy całą "zastawę" (talerzyki, kubeczki, miseczki, sztućce, serwetki), a także obsługę. Prosimy jedynie, aby podczas Urodzin z Robotami nie było chipsów.
  • Czy uczestnicy Urodzin coś dostają na koniec?
    Każdy uczestnik Urodzin otrzymuje pamiątkowy dyplom. Dodatkowo uczestnicy urodzin polimerowych otrzymują stworzone przez siebie robaki polimerowe, a urodzin archeologicznych – stworzony przez siebie odlew dinozaura. Po urodzinach przekazujemy także Rodzicom solenizanta/solenizantki pamiątkowe zdjęcia.
  • Jaki jest koszt urodzin, jeżeli przyjdzie mniej dzieci?
    Ostateczną cenę urodzin ustalamy na podstawie potwierdzonej liczby uczestników (po wręczeniu gościom zaproszeń). Na tej podstawie drukujemy dyplomy imienne i przygotowujemy odpowiednią liczbę sprzętu i materiałów. Jeżeli przyjdzie mniej dzieci, cena pozostaje bez zmian.
  • Czy są osobne konstrukcje dla dziewczynek?
    Przygotowane konstrukcje robotów są uniwersalne. Z naszego doświadczenia wynika, że podobają się zarówno chłopcom jak i dziewczynkom. I dziewczynki również świetnie bawią się na urodzinach z robotami.
  • Nie wszystkie dzieci były na zajęciach z robotyki. Czy sobie poradzą?
    Konstrukcje są dopasowane do wieku dzieci. Wybraliśmy konstrukcje, z którymi bez problemu poradzą sobie dzieci, które jeszcze nigdy nie budowały robotów, ale z drugiej strony możliwość ich rozbudowy według własnych pomysłów, będzie wyzwaniem dla dzieci, które już pierwsze roboty mają za sobą.

Zimowisko do góry

  • Co w przypadku odwołania wyjazdu z powodów epidemiologicznych?
    Jeżeli z powodów epidemiologicznych wyjazd zostanie odwołany (np. zakaz organizacji wypoczynku, zakaz zakwaterowania w obiektach wypoczynkowych itp.), wszystkie wpłacone środki zostaną Państwu zwrócone w ciągu 10 dni od podjęcia decyzji o odwołaniu wyjazdu.
  • Co w sytuacji jeżeli dziecko tuż przed koloniami się rozchoruje i nie będzie mogło pojechać? Czy są zwracane pieniądze?
    Zgodnie z regulaminem Świadczenia Usług Turystycznych, w przypadku rezygnacji z wyjazdu będzie zwrócona różnica pomiędzy wpłatą a faktycznie poniesionymi kosztami związanymi z udziałem dziecka w wyjeździe. Kwota ta zmienia się wraz z upływem czasu jaki pozostał do rozpoczęcia wyjazdu. W celu zabezpieczenia się na wypadek koniecznej rezygnacji z powodu choroby, proponujemy zakup ubezpieczenia, które pokrywa 100% kosztów rezygnacji. Koszt ubezpieczenia to 90 zł.
  • Czy można zapłacić za wyjazd bonem turystycznym 500+?
    Tak, jest możliwość zapłaty za wyjazd bonem turystycznym. Bonem można opłacić także zaliczkę na wyjazd. Szczegółowe informacje jak opłacić Zimowisko Bonem znajdują się na stronie SPRAWDŹ
  • Czy w przypadku odwołania wyjazdów, środki wpłacone bonem turystycznych zostaną zwrócone?
    Tak, jeżeli będzie konieczność odwołania wyjazdów, wszystkie wpłacone środki zostaną zwrócone. Środki wpłacone bonem zostaną zwrócone na konto ZUS i w Państwa systemie pojawi się bon do ponownego wykorzystania.
  • Czy przewidziane są wyjścia na narty/snowboard?
    Wyjścia na narty/snowboard przewidziane są podczas wszystkich wyjazdów zimowych. Szczegółowe informacje dotyczące ilości zajęć na stoku są przedstawione w każdej ofercie.
  • Czy na wyjazdach narciarskich i snowboardowych dzieci muszą mieć swój sprzęt?
    Mogą mieć swój sprzęt narciarski/snowboardowy, ale nie muszą. Istnieje możliwość wypożyczenia za dodatkową opłatą. Koszt wypożyczenia sprzętu (narty/deska, buty, kask) wynosi 250zł. Prosimy zgłosić chęć wypożyczenia sprzętu podczas zapisu.
  • Kto uczy jazdy na nartach/snowboardzie?
    Zajęcia prowadzone są przez doświadczonych Instruktorów zgodnie z Programem Nauczania Narciarstwa Zjazdowego SITN-PZN lub w przypadku zajęć snowboardowych Instruktorzy SITS.
  • Jakie są poziomy nauki jazdy na nartach/snowboardzie?
    Dzieci pierwszego dnia na podstawie swoich umiejętności są podzielone na grupy zaawansowania. Każda grupa ma dostosowane zajęcia do umiejętności jej uczestników.
  • Czy w trakcie pobytu na wyjeździe można zmienić deskę snowboardową na narty i odwrotnie?
    Zajęcia z nauki jazdy na nartach i desce są prowadzone osobno, przez różnych Instruktorów z odpowiednimi dla danej aktywności uprawnieniami. Każdy Instruktor ma także ograniczoną liczbę kursantów, którą może mieć pod swoją opieką. Wszelkie zmiany można dokonać przed wyjazdem (o ile jest miejsce w innej grupie), podczas Wyjazdu nie ma już takiej możliwości.
  • Czy zimowisko jest zgłaszane do kuratorium?
    Oczywiście, posiadamy wszystkie uprawnienia organizatora wypoczynku i dopełniamy wszelkich formalności związanych z wyjazdem.
  • Czy można otrzymać Fakturę VAT za udział dziecka w wyjeździe?
    Tak, wystawiamy Fakturę VAT marża. Faktura wystawiana jest ostatniego dnia turnusu na wniosek rodzica/opiekuna. Informację na temat potrzebnej faktury należy zgłosić podczas zapisywania dziecka na wyjazd.
  • Czy są jakieś dodatkowe opłaty?
    Cena podana w ofercie nie zawiera kosztu transportu, który jest uzależniony od miejsca wyjazdu. Szczegółowe informacje dotyczące transportu przedstawia Regulamin SPRAWDŹ. Dodatkowymi, opcjonalnymi kosztami są: wypożyczenie sprzętu narciarskiego/snowboardowego (250 zł) na czas wyjazdu oraz możliwość ubezpieczenia od kosztów rezygnacji w kwocie 90 zł. Nie ma żadnych więcej opłat, wszystkie warsztaty, wyjścia, wycieczki, koszulka a także w przypadku wyjazdów narciarskich i snowboardowych szkółka narciarska i skipass są w cenie wyjazdu.
  • Czy dzieci są ubezpieczone?
    Tak, dzieci są objęte ubezpieczeniem NNW (10.000,00 PLN) zgodnie z umową generalną zawartą z Towarzystwem Ubezpieczeń Signal Iduna S.A.. Jest możliwość wykupienia dodatkowego ubezpieczenia od kosztów rezygnacji z imprezy turystycznej w kwocie 90 zł.
  • Do kiedy trzeba zdecydować się na dodatkowe ubezpieczenie kosztów rezygnacji z wyjazdu?
    Informację na temat dodatkowego ubezpieczenia prosimy zgłosić w momencie rezerwacji miejsca. Jeżeli do wyjazdu pozostało więcej niż 30 dni zgłoszenie uczestnika do dodatkowego ubezpieczenia od rezygnacji może nastąpić w ciągu 5 dni od rejestracji, jeżeli pozostało mniej niż 30 dni, musi być dokonane wraz z rezerwacją miejsca na wyjazd.
  • Czy można samemu zawieźć i odebrać dziecko z zimowiska/obozu?
    Oczywiście, prosimy o zgłoszenie własnego dojazdu oraz powrotu podczas rezerwacji miejsca. Dokładne godziny przywozu dzieci i odbiorów będą podawane 14 dni przed wyjazdem. Przy wyborze transportu własnego, koszt transportu nie jest doliczany do ceny zimowiska/obozu.
  • Czy jest możliwość skorzystania z transportu zorganizowanego tylko w jedną stronę?
    Oczywiście. Prosimy o zgłoszenie takiego transportu podczas rezerwacji miejsca. Dokładne godziny przywozu dzieci i odbiorów będą podawane 14 dni przed wyjazdem. Dopłata za transport w tym przypadku nie ulega zmniejszeniu.
  • Czy jest zniżka za zapisanie dwójki dzieci?
    Tak, w przypadku zapisu rodzeństwa, przysługuje zniżka 5% na jedno z dzieci. Zniżki nie łączą się ze sobą.
  • Czy dziecko, które nigdy nie programowało robotów/gier, sobie poradzi?
    Tak. Dzieci zostaną podzielone na grupy w zależności od umiejętności i znajomości zestawów LEGO Mindstorms EV3 lub Scratch'a . Przewidujemy zajęcia zarówno dla dzieci, które po raz pierwszy mają styczność z programowaniem, jak i dla dzieci, które pierwsze konstrukcje robotów/gry mają już za sobą.
  • Czy dzieciom, które uczestniczyły w półkoloniach i zajęciach semestralnych lub w poprzednich edycjach kolonii, obozów i zimowisk, przysługuje zniżka?
    Tak, dzieciom, które uczestniczyły w półkoloniach lub zajęciach semestralnych w Fabryce Naukowców, przysługuje zniżka 100 zł. Wystarczy w formularzu zgłoszeniowym w polu "rabat" wpisać: KONTYNUACJA. Zniżki nie łączą się ze sobą.
  • Do kiedy trzeba zapłacić za wyjazd?
    Pierwszą płatność (zaliczkę) w wysokości 500 zł prosimy o uregulowanie do 4 dni od rezerwacji miejsca. Pozostałą część płatności na 30 dni przed wyjazdem.
  • Czy za wyjazd można zapłacić punktami z MyBenefit?
    Tak, można zapłacić punktami z MyBenefit. W pierwszej kolejności prosimy o zgłoszenie takiej chęci do naszego Biura Obsługi Klienta, które sprawdzi dostępność miejsc na wyjazdach. Dopiero po zarezerwowaniu miejsca, można dokonać płatności w systemie kafeteryjnym MyBenefit. Punktami można zapłacić dowolną kwotę za wyjazd. UWAGA! Wyjazdu nie można opłacić Bonem Wartościowym MyBenefit!
  • Jaka jest różnica między zimowiskiem a obozem?
    Na zimowisko jadą dzieci w wieku od 7 do 13 lat, a na obozy zapraszamy dzieci i młodzież w wieku 13 – 17 lat. Trzynastolatkowie natomiast mogą wybrać, czy wolą grupę młodszych czy starszych dzieci.
  • Kto opiekuje się dziećmi na zimowiskach i obozach?
    Uczestnikami opiekują się zgodnie z wymogami Kuratorium Oświaty Wychowawcy kolonijni spełniający warunki formalne: każdy ma ukończony kurs wychowawcy kolonijnego, pierwszej pomocy oraz posiada zaświadczenie o niekaralności. Naszą Kadrę stanowią osoby z pasją i doświadczeniem w pracy z dziećmi, większość wychowawców jeździ z nami regularnie dzięki czemu tworzą zgrany zespół. Przed wyjazdem Kadra bierze udział w dodatkowych szkoleniach wewnętrznych zarówno z zakresu opieki i organizacji kolonii a także z BHP. Oprócz wychowawców, w zależności od tematyki wyjazdu jadą z nami Instruktorzy prowadzący konkretne zajęcia, Pielęgniarka oraz doświadczeni Instruktorzy SITN-PZN i SITS.
  • Czy na zimowiskach i obozach jest zapewniona opieka pielęgniarki, lekarza?
    Tak, na każdym turnusie mamy pielęgniarkę. W razie potrzeby skorzystania z porady lekarza, Opiekunowie zabierają dziecko do najbliższej przychodni/szpitala.
  • Czy podczas wyjazdu są robione zdjęcia?
    Tak, robimy zdjęcia i staramy się co jakiś czas przynajmniej kilka umieścić na fanpage Fabryki Naukowców. Ze względu na intensywny program wyjazdu oraz dodatkowe czynności związane z zachowaniem bezpieczeństwa dzieci, nie jesteśmy w stanie wysyłać i zamieszczać wszystkich zdjęć od razu. Wszystkie zdjęcia przekazujemy po zakończeniu turnusu.

Kolonie do góry

  • Co w przypadku odwołania wyjazdu z powodów epidemiologicznych?
    Jeżeli z powodów epidemiologicznych wyjazd zostanie odwołany (np. zakaz organizacji wypoczynku, zakaz zakwaterowania w obiektach wypoczynkowych itp.), wszystkie wpłacone środki zostaną Państwu zwrócone w ciągu 10 dni od podjęcia decyzji o odwołaniu wyjazdu.
  • Co w sytuacji jeżeli dziecko tuż przed koloniami się rozchoruje lub będzie na kwarantannie i nie będzie mogło pojechać? Czy są zwrócone pieniądze?
    Zgodnie z regulaminem Świadczenia Usług Turystycznych, w przypadku rezygnacji z wyjazdu będzie zwrócona różnica pomiędzy wpłatą a faktycznie poniesionymi kosztami związanymi z udziałem dziecka w wyjeździe. Kwota ta zmienia się wraz z upływem czasu jaki pozostał do rozpoczęcia wyjazdu. W celu zabezpieczenia się na wypadek koniecznej rezygnacji z powodu choroby, proponujemy zakup ubezpieczenia, które pokrywa 100% kosztów rezygnacji. Koszt ubezpieczenia to 90zł.
  • Czy można zapłacić za wyjazd bonem turystycznym 500+?
    Tak, przyjmujemy płatności bonem turystycznym. Bonem można opłacić także zaliczkę na wyjazd. Szczegółowe informacje jak opłacić Kolonie Bonem znajdują się na stronie SPRAWDŹ
  • Czy w przypadku odwołania wyjazdów, środki wpłacone bonem turystycznych zostaną zwrócone?
    Tak, jeżeli będzie konieczność odwołania wyjazdów, wszystkie wpłacone środki zostaną zwrócone. Środki wpłacone bonem zostaną zwrócone na konto ZUS i w Państwa systemie pojawi się bon do ponownego wykorzystania.
  • Czy są jakieś dodatkowe opłaty?
    Cena wyjazdu zawiera wszystkie opłaty związane z pobytem, warsztaty i wycieczki. Nie zawiera jedynie kosztu transportu, który jest uzależniony od miejsca wyjazdu. Szczegółowe informacje dotyczące transportu przedstawia Regulamin SPRAWDŹ. Dodatkowym, opcjonalnym kosztem jest możliwość ubezpieczenia od kosztów rezygnacji w kwocie 90zł.
  • Czy dzieci są ubezpieczone?
    Tak, dzieci są objęte ubezpieczeniem NNW (10.000,00 PLN) zgodnie z umową generalną zawartą z Towarzystwem Ubezpieczeń Signal Iduna S.A.. Jest możliwość wykupienia dodatkowego ubezpieczenia od kosztów rezygnacji z imprezy turystycznej w kwocie 90zł..
  • Do kiedy trzeba zdecydować się na dodatkowe ubezpieczenie kosztów rezygnacji z wyjazdu?
    Informację na temat dodatkowego ubezpieczenia prosimy zgłosić w momencie rezerwacji miejsca. Jeżeli do wyjazdu pozostało więcej niż 30 dni zgłoszenie uczestnika do dodatkowego ubezpieczenia od rezygnacji może nastąpić w ciągu 5 dni od rejestracji, jeżeli pozostało mniej niż 30 dni, musi być dokonane wraz z rezerwacją miejsca na wyjazd.
  • Czy kolonie zgłaszane są do kuratorium?
    Oczywiście, posiadamy wszystkie uprawnienia organizatora wypoczynku i dopełniamy wszelkich formalności związanych z wyjazdem.
  • Czy można otrzymać fakturę VAT za udział dziecka w koloniach?
    Tak, wystawiamy Fakturę VAT marża. Faktura wystawiana jest ostatniego dnia turnusu na prośbę rodzica/opiekuna. Informację na temat potrzebnej faktury wraz z danymi i szczegółowymi wytycznymi, prosimy zgłosić podczas zapisywania dziecka na wyjazd.
  • Czy można samemu zawieźć dziecko i odebrać z kolonii?
    Oczywiście, prosimy o zgłoszenie własnego dojazdu oraz powrotu podczas rezerwacji miejsca. Dokładne godziny przywozu dzieci i odbiorów będą podawane 14 dni przed wyjazdem. Przy wyborze transportu własnego, koszt transportu nie jest doliczany do ceny wypoczynku.
  • Czy jest możliwość skorzystania z transportu zorganizowanego tylko w jedną stronę?
    Oczywiście. Prosimy o zgłoszenie takiego transportu podczas rezerwacji miejsca. Dokładne godziny przywozu dzieci i odbiorów będą podawane 14 dni przed wyjazdem. Dopłata za transport w tym przypadku nie ulega zmniejszeniu.
  • Czy jest zniżka za zapisanie dwójki lub większej liczby dzieci?
    Tak, w przypadku zapisu dwójki lub większej liczby dzieci, przysługuje zniżka 5% na każde dziecko. Zniżki nie łączą się ze sobą.
  • Czy dzieciom, które uczestniczyły w półkoloniach i zajęciach semestralnych lub w poprzednich edycjach kolonii, obozów i zimowisk, przysługuje zniżka?
    Tak, dzieciom, które uczestniczyły w koloniach, obozach, zimowiskach, półkoloniach lub zajęciach semestralnych w Fabryce Naukowców, przysługuje zniżka 100 zł. Wystarczy w formularzu zgłoszeniowym w polu „rabat” wpisać: KONTYNUACJA. Zniżki nie łączą się ze sobą.
  • Do kiedy trzeba zapłacić za wyjazd?
    Pierwszą płatność (zaliczkę) w wysokości 30% wartości wyjazdu prosimy o uregulowanie do 4 dni od rezerwacji miejsca. Pozostałą część płatności na 30 dni przed wyjazdem.
  • Czy za wyjazd można zapłacić punktami z MyBenefit?
    Tak, można zapłacić punktami z MyBenefit. W pierwszej kolejności prosimy o zgłoszenie takiej chęci do naszego Biura Obsługi Klienta, które sprawdzi dostępność miejsc na wyjazdach. Dopiero po zarezerwowaniu miejsca, można dokonać płatności w systemie kafeteryjnym MyBenefit. Punktami można zapłacić dowolną kwotę za wyjazd. UWAGA! Wyjazdu nie można opłacić Bonem Wartościowym MyBenefit!
  • Jaka jest różnica między koloniami a obozem?
    Na kolonie jadą dzieci w wieku od 7 do 13 lat, a na obozy zapraszamy dzieci i młodzież w wieku 13 – 17 lat. Trzynastolatkowie natomiast mogą wybrać, czy wolą grupę młodszych czy starszych dzieci.
  • Kto opiekuje się dziećmi na koloniach i obozach?
    Uczestnikami opiekują się zgodnie z wymogami Kuratorium Oświaty Wychowawcy kolonijni spełniający warunki formalne: każdy ma ukończony kurs wychowawcy kolonijnego, pierwszej pomocy oraz posiada zaświadczenie o niekaralności. Naszą Kadrę stanowią osoby z pasją i doświadczeniem w pracy z dziećmi, większość wychowawców jeździ z nami regularnie dzięki czemu tworzą zgrany zespół. Przed wyjazdem Kadra bierze udział w dodatkowych szkoleniach wewnętrznych zarówno z zakresu opieki i organizacji kolonii a także z BHP. Oprócz wychowawców, w zależności od tematyki wyjazdu jadą z nami Instruktorzy prowadzący konkretne zajęcia, Pielęgniarka oraz współpracują z nami Ratownicy wodni i przewodnicy górscy.
  • Czy na koloniach jest zapewniona opieka pielęgniarki, lekarza?
    Tak, na każdym turnusie mamy pielęgniarkę. W razie potrzeby skorzystania z porady lekarza, Opiekunowie zabierają dziecko do najbliższej przychodni/szpitala.
  • Czy podczas wyjazdu są robione zdjęcia?
    Tak, robimy zdjęcia i staramy się co jakiś czas przynajmniej kilka umieścić na fanpage (www.facebook.com/FabrykaNaukowcow). Ze względu na intensywny program wyjazdu oraz dodatkowe czynności związane z zachowaniem bezpieczeństwa dzieci, nie jesteśmy w stanie wysyłać i zamieszczać wszystkich zdjęć od razu. Wszystkie zdjęcia przekazujemy po zakończeniu turnusu.

Półkolonie do góry

Semestralne do góry

  • Czy dla osób kontynuujących zajęcia z semestru, półkolonii lub kolonii są zniżki na zajęcia semestralne?
    Tak, uczestnikom naszych zajęć i wyjazdów przysługuje zniżka w wysokości 100 zł (przy wpłacie jednorazowej dla kontynuacji doliczany jest także rabat w wysokości 10%).
  • Czy jest możliwość otwarcia grupy w szkole, w której uczy się moje dziecko?
    Oczywiście, możemy przeprowadzić zajęcia w każdej szkole o ile zbierze się minimum 8 osób. Prosimy o podanie danych Szkoły, skontaktujemy się z Dyrekcją i podejmiemy działania w celu zebrania grupy.
  • Jak długo trwają zajęcia?
    Czas zajęć jest dostosowany do wieku uczestników a także poziomu zajęć. Zajęcia trwają od 1,5 godziny (dla młodszych dzieci) do 2 godzin dla dzieci starszych. Jest to wystarczający czas, by dzieci mogły zbudować robota, zaprogramować go i jeszcze się nim pobawić. Z drugiej strony jest to czas, który pozwala na utrzymanie koncentracji i zaangażowania dzieci.
  • Czy w trakcie zajęć Rodzic może wyjść z biura?
    Dzieci na zajęciach przebywają bez Rodziców, są pod opieką naszych Instruktorów.
  • Czy konstrukcje powtarzają się, jeśli dziecko było na koloniach, półkoloniach itd. w Fabryce Naukowców?
    Nie, program i konstrukcje nie powtarzają się. Kursy semestralne stanowią świetne uzupełnienie i usystematyzowanie wiedzy zdobytej podczas półkolonii i kolonii.
  • Jak są dobierane grupy na zajęciach?
    Dzieci podczas zajęć pracują w zespołach dwuosobowych. Zależy nam by już w tym wieku uczyły się współpracy i dzieliły obowiązkami. Instruktorzy zwracają szczególną uwagę, by każde dziecko było zaangażowane zarówno w budowę jak i programowanie robotów.
  • Czy można wpłacić pierwszą ratę i zrezygnować, jeśli się nie spodoba?
    Rozumiemy, że są Państwo ciekawi, czy dziecku spodobają się zajęcia. W tym celu przygotowaliśmy zajęcia pokazowe. Udział w zajęciach jest bezpłatny i niezobowiązujący, można sprawdzić, czy zajęcia spodobają się Państwu i Dziecku. Pracujemy w małych grupach, zatem rezerwacja miejsca i wpłata zaliczki jest zobowiązująca.
  • Jak odrabia się zajęcia, jeśli dziecko jest np. chore?
    Wiemy, że dzieci mają bardzo dużo różnych zajęć i najczęściej na odrabianie odpowiada im jedynie dzień, w którym mają zajęcia, dlatego odrabianie będzie odbywać się na 13 zajęciach (czyli tydzień po zakończeniu kursu) - w tym samym terminie, w którym odbywał się kurs, z tym samym prowadzącym i z tymi samymi dziećmi (co jest istotne zwłaszcza dla najmłodszych uczestników). W zależności od konstrukcji i zaawansowania tematu, na którym dziecka nie było, na tych 13stych zajęciach można odrobić od 1 do maksymalnie 2 zajęć. Osoba prowadząca zajęcia weryfikuje nieobecności i zapisuje na odrabianie.
  • Czy można otrzymać fakturę VAT za udział dziecka w zajęciach?
    Tak, wystawiamy fakturę VAT. Prosimy o zgłoszenie chęci otrzymania faktury podczas zapisywania dziecka lub najpóźniej do końca trwania turnusu, w którym uczestniczy.
  • Do kiedy trzeba zapłacić za zajęcia?
    Wpłatę należy dokonać do 5 dni od daty zapisu (całość w przypadku płatności jednorazowej lub zaliczkę w przypadku płatności ratalnej). Pozostała kwota podzielona jest na raty, które należy uregulować zgodnie z harmonogramem płatności (wysyłany mailowo).
  • Ilu jest opiekunów w grupie?
    W zależności od ilości uczestników oraz ich indywidualnych potrzeb, dobieramy kadrę. Najczęściej w grupie poniżej 8 osób jest jeden Instruktor, natomiast powyżej - dwóch. W grupie może być maksymalnie 14 uczestników.

Kursy online do góry

  • Kiedy rozpoczyna się kurs i jak długo trwa?
    Kurs realizowany jest indywidualnie, zatem jego realizację można rozpocząć bezpośrednio po otrzymaniu dostępu do platformy (po opłaceniu kursu) lub w innym dogodnym terminie. Kurs można zrealizować w dowolnym czasie i powtarzać go wielokrotnie.
  • Czy mogę wykupić kurs na prezent?
    Jak najbardziej! Przy zakupie kursu prosimy w polu „Uwagi” wpisać informację o chęci otrzymania vouchera prezentowego.
  • Co jeśli okaże się, że kurs mi się nie spodoba?
    W celu zapoznania się z działaniem platformy i sposobem prezentacji materiału, zapraszamy do wypróbowania wersji demo. Wersja demo pozwala zobaczyć możliwości platformy oraz zawiera przykładowe ćwiczenia z programowania.
  • Dla jakiej grupy wiekowej przeznaczone są kursy?
    Kursy programowania prowadzimy w różnych środowiskach, dla różnych grup wiekowych. Przy każdym kursie jest informacja, dla jakiej grupy wiekowej jest przeznaczony. Programowanie wymaga umiejętności korzystania z komputera i czytania, zatem zakładamy, że dolną granicą jest 8 lat (2 klasa Szkoły Podstawowej), natomiast górną granicą jest ukończenie 18 roku życia.
  • Co jest potrzebne aby zacząć? Jakie są wymagania sprzętowe?
    Aby w pełni korzystać z Kursu potrzebny jest komputer oraz dostęp do Internetu. Szczegółowe informacje na temat wymagań komputera są różne w zależności od Kursu i znajdują się w opisie kursu w zakładce "wymagania sprzętowe".
  • Czy jestem w stanie samodzielnie zrealizować kurs?
    Kurs został przygotowany w taki sposób, aby można było go samodzielnie zrealizować i przyswoić materiał. Każda lekcja składa się z materiału filmowego z nagraniem oraz ze zdjęcie gotowego programu lub plik z nim do pobrania. Ponadto w ramach każdego kursu proponujemy indywidualne konsultacje z Instruktorem (online) oraz zapraszamy do korzystania z chatu i forum, gdzie można uzyskać wsparcie od pozostałych uczestników platformy.
  • Co jeżeli nie będę chciał/a w danym momencie realizować kursu, który już został rozpoczęty?
    Nie ma problemu. W przeciwieństwie do kursów w formie tradycyjnej nie ma tu ryzyka przepadnięcia zajęć. W dowolnym momencie można wrócić do kursu dokładnie od momentu, w którym został przerwany, lub zrealizować go od początku.
  • Czy mogę liczyć na jakieś wsparcie, pomoc w realizacji kursu?
    Każdy uczestnik w ramach kursu otrzymuje 5h konsultacji online z Instruktorem, podczas których może skonsultować dane zagadnienie i je omówić, wysłać do weryfikacji stworzoną przez siebie grę czy animację, a także uzyskać wsparcie w zakresie programu i przerabianego materiału. Na platformie dostępny jest także chat do kontaktu z Instruktorem i forum dla wszystkich użytkowników kursu.
  • W jakim terminie można zrealizować konsultacje z Instruktorem?
    Każdy uczestnik otrzymuje 5 godzin konsultacji z Instruktorem, które może wykorzystać do momentu zakończenia danego kursu (otrzymanie Certyfikatu), jednakże nie dłużej niż w ciągu 180 dni od rozpoczęcia kursu. Po tym terminie, niewykorzystany czas przepada.
  • Czy można otrzymać fakturę VAT za kupno kursu?
    Tak, wystawiamy fakturę VAT. Chęć otrzymania faktury musi być zgłoszona podczas rezerwacji kursu, jednakże nie później niż w dniu dokonania wpłaty. Po zaksięgowaniu przez nas wpłaty (wystawienie paragonu), nie mamy możliwości wystawienia faktury VAT.
  • Do kiedy trzeba zapłacić za Kurs?
    Prosimy o wpłaty do 5 dni od zakupu Kursu. Dane dostępowe do platformy są wysyłane po zaksięgowaniu wpłaty (lub przesłaniu potwierdzenia wpłaty), zatem im szybciej płatność zostanie dokonana, tym szybciej można korzystać z Kursu.
  • W jakim celu podaje się adres mailowy dziecka?
    E-mail potrzebny jest w celu ułatwienia Użytkownikowi realizację kursu. Adres ten służy do utworzenia konta na platformie, jak również do informowania o realizacji kursu. Na ten adres przychodzą powiadomienia o kursie oraz o otrzymanych wiadomościach od Instruktora. Adres mailowy dziecka służy wyłącznie w celach realizacji kursu i nie będzie nigdzie udostępniany. W przypadku kiedy dziecko nie posiada swojego adresu, prosimy o podanie w formularzu zapisu dwa razy adresu Opiekuna.
  • Czy w trakcie realizacji kursu możliwa będzie zmiana adresu mailowego użytkownika?
    Oczywiście. W celu zmiany adresu e-mail, prosimy o przesłanie danych użytkownika i nowego adresu e-mail na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Korepetycje online do góry

  • Ile trwają jedne zajęcia?
    Korepetycje odbywają się w godzinach lekcyjnych (45 minut). Można zrealizować kilka zajęć z rzędu, jednakże, aby utrzymać koncentrację ucznia, sugerujemy by nie było to więcej niż dwa zajęcia (90 min).
  • Kto prowadzi korepetycje?
    Zajęcia prowadzone są przez instruktorów Fabryki Naukowców. Wszyscy oni posiadają niezbędną wiedzę zarówno merytoryczną z zakresu danego przedmiotu jak i umiejętności jej przekazywania. Każdy instruktor posiada doświadczenie w pracy edukacyjnej z dziećmi.
  • Czy muszę od razu zdecydować się na pakiet zajęć?
    Korepetycje są sprzedawane w blokach 45 minutowych. Można wykupić 1 lekcję lub kilka, dowolna liczba. Dostępne są też pakiety 10 zajęć (11 godzina gratis) lub 20 zajęć (dodatkowo 3 godziny zajęć gratis).
  • Jak ustalany jest harmonogram zajęć?
    Terminy lekcji ustalane są indywidualnie. Deklarują Państwo najbardziej dogodne terminy, a my weryfikujemy czy są one dostępne. Wspólnie wybieramy czas zajęć. Przy wyborze większej ilości zajęć, kolejne terminy ustalane są bezpośrednio z Korepetytorem.
  • Co jeśli dziecko nie będzie mogło wziąć udziału w zajęciach, które zostały umówione?
    Staramy się dobrać godziny zajęć tak by były dla Państwa optymalne. Jeśli jednak z jakichś przyczyn będą Państwo chcieli przełożyć zajęcia, to prosimy o kontakt maksymalnie do godziny przed planowaną lekcją, wówczas zostanie umówiony nowy termin. W przypadku odwołania lekcji w ostatnich chwili (do godziny przed rozpoczęciem) lub niepojawienia się dziecka na lekcji, traktujemy ją jako zrealizowaną.
  • Czy dzieci będą dostawać dodatkowe materiały i zadania?
    W zależności od ustalonego zakresu zagadnień, ustaleń z Państwem, a także oczekiwanych efektów i możliwości dzieci, mogą pojawiać się dodatkowe materiały i/lub zadania do rozwiązania samodzielnie. Inne materiały multimedialne będą przekazywane w formie odnośników do kanału YouTube, linków internetowych lub plików do pobrania. Naszym celem jest pomoc dzieciom w opanowaniu materiału, nadrobienie zaległości lub przygotowanie do konkursów i egzaminów. Sposób pracy będziemy dobierać indywidualnie do dziecka.
  • Czy mogę zmienić rodzaj komunikatora po pierwszych zajęciach?
    Oczywiście, prosimy tylko o przekazanie takiej informacji wraz z odpowiednim loginem do naszego Biura Obsługi Klienta (Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.). Prosimy o wybranie jednego z 3 komunikatorów, za pomocą których będziemy realizować zajęcia.

Zobacz nasze zdjęcia!

Partnerzy o nas

Galeria

Chcesz wiedzieć, co sądzą o nas nasi kontrahenci i partnerzy?

Sprawdź