SPECJALISTA/KA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Rodzaj pracy: stała
Umowa: Umowa o pracę
Miejsce pracy: Gliwice
Jeżeli:
- Masz wykształcenie wyższe
- Jesteś osobą komunikatywną i łatwo nawiązujesz relacje z ludźmi
- Umiesz słuchać i posiadasz umiejętność analizy informacji
- Posługujesz się poprawną polszczyzną w mowie i piśmie
- Lubisz rozmawiać przez telefon
- Cechuje Cię dokładność, skrupulatność i dotrzymywanie terminów
- Jesteś osobą ambitną, zaangażowaną i nastawioną na realizację celów
- Cechuje Cię wysoka kultura osobista
- Jesteś osobą samodzielną i potrafisz bardzo dobrze zorganizować sobie pracę
- Prowadzisz zdrowy tryb życia i masz postawę proekologiczną
- Znasz dobrze pakiet MS Office (szczególnie Excel)
- Posiadasz minimum dwuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku
Możemy Ci zaoferować:
- Pracę z ludźmi z pasją, w miłej atmosferze, w dynamicznie rozwijającej się firmie z ponad 13-letnim doświadczeniem
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia
- Możliwość zdobycia nowych kompetencji, rozwoju i awansu
- Innowacyjny i wartościowy produkt wspierający edukację oraz rozwój dzieci i młodzieży
- Profesjonalne szkolenia
- Stałe wynagrodzenie plus dodatkowe premie
- Pracę od poniedziałku do piątku, w godz. 10:00 – 18:00
Do Twoich obowiązków będzie należało:
- Profesjonalna obsługa klientów drogą mailową, telefoniczną oraz osobiście
- Analiza potrzeb i oczekiwań klientów
- Pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie i rozwój dobrych relacji z aktualnymi klientami;
- Współpraca z innymi działami w zakresie realizacji zleceń
- Przyjmowanie i obsługa zamówień, prawidłowa ich identyfikacja i rejestracja w formularzach zgłoszeniowych
- Przygotowywanie raportów i analiz
- Aktualizacja baz danych
Brzmi interesująco? Świetnie! Właśnie na Ciebie czekamy!
Wyślij nam swoje zgłoszenie na adres praca@fabrykanaukowcow.pl lub wypełnij poniższy formularz!
Do zobaczenia!