Zadzwoń: tel. 604 339 781

Modelowanie i Druk 3D

Zajęcia dla dzieci (klasy 7-8)

Cykliczne, półtoragodzinne zajęcia z modelowania i druku 3D odbywające się przez cały semestr, raz w tygodniu w naszej placówce. Podczas kursu uczestnicy poznają podstawy modelowania 3D w programie Blender, a także technologię 3D, która jest jedną z najbardziej perspektywicznych technologii na świecie. Kurs zakończy się wydrukiem prac, zaprojektowanych przez uczestników w trakcie zajęć.

Czytaj więcej: Modelowanie i Druk 3D

Koder Junior (NOWOŚĆ)

Zajęcia dla dzieci (klasy 0-2)

Cykliczne, półtoragodzinne zajęcia z programowania gier odbywające się raz w tygodniu na terenie szkoły, przedszkola (po godzinach lekcyjnych) lub w naszej placówce.

Koder Junior to zajęcia przygotowane z myślą o dzieciach, które ukończyły 6 rok życia i lubią korzystać z tabletu i innych urządzeń elektronicznych. Wykorzystujemy zamiłowanie dzieci do komputerów, grania w gry, by nauczyć je mądrze korzystać z urządzeń oraz wykorzystywać tablety i komputery do nauki. Dzieci na zajęciach dowiedzą się czym jest programowanie i jakie etapy powinno się podjąć aby osiągnąć cel. Dzieci tworzą swoje pierwsze gry i animacje, uczą się ich projektowania, kodowania, rozwijają umiejętności logicznego i analitycznego myślenia oraz tworzenia prostej grafiki. Na zajęciach każdy uczestnik pracuje samodzielnie. Udział w zajęciach nie wymaga uczestnictwa we wcześniejszych kursach, ale może stanowić kontynuację i uzupełnienie wiedzy zdobytej podczas kursów Młodego Konstruktora.

Czytaj więcej: Koder Junior (NOWOŚĆ)

Koder Ekspert - Python

Zajęcia dla dzieci (klasy 5-7)

Cykliczne, półtoragodzinne zajęcia z programowania w środowisku Python odbywające się przez cały semestr, raz w tygodniu na terenie szkoły (po godzinach lekcyjnych) lub w naszej placówce. Podczas kursu uczestnicy poznają podstawy programowania w Pythonie, który jest jednym z najbardziej intuicyjnych i uniwersalnych języków programowania na świecie. Kurs jest skierowany do uczniów szkoły podstawowej, którzy poznają podstawy języka, a już w połowie kursu zaczną tworzyć pierwsze animacje i gry. Co więcej wiedza z zakresu programowania w Pythonie może stanowić wstępne przygotowanie do egzaminu maturalnego z informatyki.

Czytaj więcej: Koder Ekspert - Python

Młody Koder

Zajęcia dla dzieci (klasy 3-5)

Cykliczne, półtoragodzinne zajęcia z programowania gier odbywające się raz w tygodniu na terenie szkoły (po godzinach lekcyjnych) lub w naszej placówce.
Młody Koder to zajęcia przygotowane z myślą o uczniach klas 3-5 Szkoły Podstawowej, którzy interesują się informatyką, komputerami oraz lubią grać w gry. Wykorzystujemy zamiłowanie dzieci do grania w gry, by nauczyć je ich projektowania, kodowania, rozwinąć umiejętności logicznego i analitycznego myślenia oraz tworzenia prostej grafiki. Udział w zajęciach nie wymaga uczestnictwa we wcześniejszych kursach, ale może stanowić kontynuację i uzupełnienie wiedzy zdobytej podczas kursów Młodego Konstruktora i Młodego Programisty.

Czytaj więcej: Młody Koder

Szkoła Młodego Konstruktora

Zajęcia dla dzieci (klasy 0-1)

Cykliczne, półtoragodzinne zajęcia odbywające się raz w tygodniu na terenie szkoły (po godzinach lekcyjnych) lub w naszej placówce. Podczas zajęć dzieci poznają tajniki robotyki i programowania, przy wykorzystaniu najnowocześniejszych materiałów dydaktycznych do samodzielnego montażu. Do zajęć z najmłodszymi wybraliśmy zestawy Lego Education WeDo. Zajęcia przybliżają dzieciom tematykę robotyki, zachęcają do używania komputera w sposób konstruktywny oraz pozwalają na tworzenie własnych pomysłów. Jest to wspaniała przygoda połączona z techniczną edukacją.

Czytaj więcej: Szkoła Młodego Konstruktora

Szkoła Młodego Inżyniera

Zajęcia dla dzieci (klasy 4-6)

Cykliczne, dwugodzinne zajęcia odbywające się raz w tygodniu na terenie szkoły (po godzinach lekcyjnych) lub w naszej placówce. Zajęcia polegają na zbudowaniu robota (ze specjalistycznych klocków LEGO MINDSTORMS EV3), a następnie jego zaprogramowania tak, by był zdolny do rozwiązania postawionego problemu (np. selekcja kolorowych kulek). Podczas zajęć dzieci sukcesywnie zdobywają nowe obszary wiedzy z zakresu nauk ścisłych, a jej zastosowanie w praktyce pozwala na szybkie i łatwe opanowanie i utrwalenie nowych wiadomości.

Czytaj więcej: Szkoła Młodego Inżyniera

Szkoła Młodego Programisty

Zajęcia dla dzieci (klasy 2-3)

Cykliczne, półtoragodzinne zajęcia odbywające się raz w tygodniu na terenie szkoły (po godzinach lekcyjnych) lub w naszej placówce. Szkoła Młodego Programisty to zajęcia z robotyki, przygotowane z myślą o uczniach klas 2 i 3 Szkoły Podstawowej, którzy są wprawieni w budowanie z klocków Lego jak również chcą poznać nowe możliwości jakie niesie za sobą programowanie. Zajęcia te stanowią także kontynuacje i uzupełnienie wiedzy zdobytej podczas kursu Szkoły Młodego Konstruktora. Młodzi Programiści poznają tajniki konstrukcji maszyn, programowania oraz uczą się jak stworzyć animacje oraz gry komputerowe.

Czytaj więcej: Szkoła Młodego Programisty